Persoonlijk

Ik heb jouw hulp nodig!!

Hallo lieve lezers van mijn blog. Ik heb geen column, gezondheidsupdate of recept vandaag voor jou. Nee, dit is even een heel ander soort blogpost. Ik heb jouw hulp nodig. Ik zou het fantastisch vinden als je mij wilt helpen? Wat zeg je, wil je dat voor mij doen?

vastleggen-in-volledig-scherm-14-11-2016-123928-bmp

vastleggen-in-volledig-scherm-14-11-2016-132104-bmpOkรฉ het is heel simpel. Ik zal het je uitleggen. Ik heb jouw hulp nodig voor mijn onderzoek dat ik doe voor mijn scriptie. In september ben ik weer begonnen met mijn studie Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit. Echt heerlijk om weer bezig te zijn. Het afbakenen van mijn onderwerp, formuleren van hypotheses en bedenken van mijn onderzoeksopzet is klaar en nu is het tijd om proefpersonen te zoeken. En daar kan jij mij vast mee helpen.

Mijn scriptie gaat over een heel leuk onderwerp: Instagram. Ik ben benieuwd naar jouw mening over een aantal Instagram fotoโ€™s die ik heb geselecteerd.

Hoe werkt het? Hier is de link naar de online vragenlijst die ik heb gemaakt:

https://survey.socsci.ru.nl/index.php/439426/lang-nl

Wanneer je hierop klikt, opent er een nieuw venster in je internetbrowser met de vragenlijst. Je krijgt een aantal Instagram fotoโ€™s te zien en hier worden vragen over gesteld. Het is heel makkelijk. Je kan dit gewoon thuis achter je laptopje doen. Het invullen is ook zo gebeurd. Het duurt zo’n 5 minuten.

Ik ben op zoek naar meiden van 18-22 jaar. Ben jij zo oud en lijkt het je leuk om mee te doen? Heb jij een dochter, nicht of zus van die leeftijd? Of ken jij iemandย dat vast mee wilt doen? Laat dan een reactie achter of stuur mij een berichtje via het contactformulier op mijn site. Ik stuur je dan een mailtje met de instructies.

Kort opgesomd:

  • Ben jij 18-22 jaar (v)?
  • Wil jij een korte vragenlijst invullenโ€ฆ
  • โ€ฆ Over Instagram fotoโ€™s?
  • Doe dan mee!!

Ik hoop echt dat jij mij wilt helpen. Dat zou ik SU-PER tof vinden. Mijn eeuwige dankbaarheid krijg je dan!
๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚ย ๐Ÿ™‚

xx anke

 

Geef een reactie

