Column

Geen columns meer voor Onzichtbaar Ziek

Onzichtbaar Ziek stopt. Wat?! Oké gelukkig niet voor altijd. Ze gaan tijdelijk uit te lucht. De website zal helemaal vernieuwd worden en dat kost tijd.

vastleggen-in-volledig-scherm-11-10-2016-141442-bmpMarnel en Peter, de gezichten achter OZ hebben het al die tijd geweldig gedaan. Een andere reden waarom ze tijdelijk ermee ophouden is om hun gezondheid. Zo’n grote organisatie runnen kost veel tijd en energie. Gezondheid gaat voor. Niemand begrijp dat beter dan de bezoekers van OZ. Luisteren naar je lichaam. Dat betekent helaas soms nee zeggen.

Onzichtbaar Ziek mag trots zijn! Veel mensen hebben ze geholpen en geïnspireerd. Ik heb er ook echt veel aan gehad. Eerst door de verhalen van anderen te lezen. Ik ben niet alleen, besefte ik. En daarna door zelf te gaan schrijven. Alle reacties waren zo lief en leuk. Heeft mij een enorme oppepper gegeven. Bedankt!

Voor nu dus geen columns meer van mij. Voor de website van Onzichtbaar Ziek dan. Ik blijf columns schrijven voor mijn blog (Joe-pie!). Ik was bezig met een serie over mijn herstel. Daar ga ik mee verder. Hoe vaak ik zal posten? Geen idee. Voor nu heb ik nog geen schema. Sorry!

Ik ben namelijk druk met leuke dingen doen. Dagjes weg, avondjes uit. Het gaat steeds beter met mij. Echt zo fijn. Ik krijgt elke keer zo’n kick als ik weer iets kan wat jaren lang niet kon. Die ups zijn geweldig. De downs zijn er helaas ook nog. Ik blijf het gek vinden hoe dat herstel gaat. Ik loop tegen de raarste dingen. Goed materiaal voor mijn columns 😉

Ik zal snel weer een gezondheidsupdate plaatsten. Er is veel gebeurd de afgelopen weken. Hoogste tijd om jullie bij te praten.

Collage

v.l.n.r: fietsen, treinreizen, dineren, BBQ, Efteling, lunchen, taartje eten, drankje doen en wandelen met Toby

Tot snel!

xx anke

Geef een reactie

