Lunch·Recepten

Tosti avocado, kaas en tomaat

Soms heb je van die dagen. ‘Wat wil ik eten? Waar heb ik zin in?’ Met mijn mond open staar ik naar de koelkast. Ook ik ben wel eens inspiratieloos. En soms heb ik geen zin om lang in de keuken te rommelen. Ik wil dan gewoon snel een lekkere, gezonde lunch. Thats it!

Gelukkig was daar mijn vriendinnetje Es. Zij kwam met deze tosti. At ze blijkbaar elke dag. En ja, hij is echt lekker! Dus alle lof voor Es ;-).

Deze tosti is super easy. Je belegt de sneeën brood, propt deze in het tosti ijzer en klaar is kees. Makkelijker kan niet.

Tosti avocado, kaas en tomaat

1-2 personen
Tijd: 5 minuten

Ingrediënten

  • 4 sneeën volkoren- of meergranenbrood
  • Kaas, 30+
  • 1 tomaat
  • 1 avocado

Bereidingswijze

  1. Halveer de avocado en verwijder de pit. Lepel het vruchtvlees eruit en snijd dit in reepjes.
  2. Snijd de tomaat in plakjes.
  3. Beleg de sneeën brood met de kaas, tomaat en avocado. Doe in het tosti ijzer. (Niet in huis? Bak de tosti dan in een grillpan zonder olie.)

Extra: voor dit recept heb je een tosti ijzer nodig.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

xx anke

2 gedachten over “Tosti avocado, kaas en tomaat

Geef een reactie

