avondeten·Lunch·Recepten

Healthy wrap pizza’s

Sinds ik terug ben van vakantie heb ik extreme pizza cravings. Het begint zelfs een beetje een obsessie te worden. ’s Ochtends mijmer ik over pizza, ’s avonds staar ik naar de website van thuisbezorgd en s’ nachts droom ik erover. Gaat ver hè! Hoe dit komt? Nou op vakantie heb ik mijn dieet even helemaal links laten liggen. Koekjes, taart, chips en … pizza ofcourse. Ik heb dit 2 jaar lang niet gegeten. Ik was compleet vergeten hoe fantastisch pizza is. Die knapperige korst, de gesmolten kaas… Mmmm… shit ik droom weer weg 😉 .

Maargoed we zijn helaas weer thuis. Geen zon, geen strand en ook geen pizza meer. Dat is afkicken. Cold Turkey? Nee, ik had een beter idee. Proberen een gezonde pizza te maken. En ik moet toegeven, deze is ook echt niet verkeerd. Oké niet zo hemels als een echte, vette pizza, maar geen schuldgevoelens achteraf. Dat is ook veel waard!

Healthy wrap pizza’s

Personen: 4
Tijd: 10 minuten

Ingrediënten

  • 8 wraps
wrap pizza met pesto
  • 1 bakje cherrytomaatjes
  • 1 pot zwarte olijven
  • 1 el groene pesto
  • 1 zakje geraspte kaas, 30+
  • 1 handje verse basilicum
wrap pizza met gerookte zalm

  • 100 g gerookte zalm
  • 1 bol mozzarella
  • 1 rode ui
  • 1 bakje champignons

Bereidingswijze

  1. Zet de oven op de grillstand en verwarm op 180 graden.
  2. Bekleed de ovenplaat met bakpapier en leg hier de wraps op. Besprenkel met een beetje water.
  3. Beleg de wraps met de bovengenoemde toppings.
  4. Zet de wrap pizza’s 5-10 minuten in de oven.

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

xx anke
Geef een reactie

