Persoonlijk

Lichtpuntjes Pot vol!!

2016 ben ik met een leuk ideetje begonnen: een Lichtpuntjes Pot. Ik kocht een mooie pot, wat kleurrijke papiertjes en een bloemetjespen. Klaar om het jaar goed te beginnen. Ik wist zeker, 2016 wordt een mooi jaar. Mijn jaar!

SAMSUNG CSC

Begin dit jaar vertelde ik over mijn idee:

‘2016 wil ik goed beginnen. Een nieuwe start, een schone lei. 2015 komt nooit meer terug. Pff gelukkig maar. Wat er in 2016 gaat gebeuren. Daar heb ik geen controle over. Hoe ik daarmee omga wel. Ik wil meer stil staan bij de leuke dingen. Hoe klein die ook zijn. De lichtpuntjes. Die zijn belangrijk!’

We zijn nu een half jaar verder. En… hoe zit het met mijn pot? Nou die was gewoon te klein. Zo veel briefjes, zo veel lichtpuntjes. Fantastisch! Heel leuk om die pot steeds voller te zien worden. Ik heb er zelfs een tweede pot bij.

Dus met oud&nieuw zwem ik tussen de gekleurde briefjes. Ik moet er vast de hele avond voor uittrekken. Ik ben wel even bezig met lezen, gok ik. 🙂

Echt heel leuk zo’n pot. Ik kan het iedereen aanraden!

De oranje briefjes passen niet meer!

xx anke

 

Geef een reactie

