Drankjes·Ontbijt

Zomer smoothie: mango, ananas & kokos

Ik type dit terwijl ik geniet van het zonnetje. Bikini aan, zonnebril op en laptop op schoot. Toby ligt aan mijn voeten te slapen. Heerlijk dit. Zomerkriebels!

Met dit prachtige weer krijg ik echt zin een smoothie. Liefst met bevroren fruit of een ijsklontje. Extra verfrissend. Mijn favo smoothie ingrediënt is banaan. Dat maakt echt alles lekker. Verder ben ik dol op kokos. Dus kokosmelk mag ook niet ontbreken. Mango en ananas erbij en je hebt het ultieme zomerdrankje. Summer in a cup!

Wil je ook graag groente binnenkrijgen? Neem dan een handje spinazie. Past perfect bij de rest van de ingrediënten.

Zomer smoothie: mango, ananas & kokos

Personen: 2
Tijd: 5 minuten

Ingrediënten

  • 100 ml kokosmelk
  • 1/2 mango (bevroren of vers)
  • 1 banaan
  • 100 g ananas (bevroren of vers)

Bereidingswijze

  1. Doe alle ingrediënten in de blender en mix tot er een egale massa ontstaat.

P1100872

P1100882

xx anke

Geef een reactie

