Lyme·Persoonlijk

Interview in Mijn Geheim

Het is eindelijk zover. Vandaag ligt die in de winkel. Mijn interview voor het blad Mijn Geheim. Leuk!!

Een paar dagen terug viel het blad bij mij door de brievenbus. Enthousiast pakte ik hem op. Van schrik liet ik hem gelijk weer vallen. Want … die meid op de cover komt mij wel heel bekend voor!! Heel gek om opeens je eigen koppie groot afgedrukt te zien. Dus vanaf vandaag lig ik mijn mijn hoofd in de winkelschappen. Tussen de knappe modellen op de Grazia en Cosmopolitan, de BN’ers op de Privé en Party. Hoe grappig is dat 😉 !

13335662_1197671986931295_5518183753723821449_nHet interview gaat over het hebben van een onzichtbare ziekte. Aan de buitenkant zie je niks. Ik zie eruit als een gezonde, jonge meid. Maar van binnen is het chaos. Ik ben niet de enige die hierover geïnterviewd is. Marnel en Chantal hebben ook een onzichtbare ziekte. Echt de moeite waard om te lezen. Inspirerend!

Ik heb het artikel ingescand. Hopelijk kan je het lezen. Als je erop drukt, wordt die groter en kan je inzoomen.

Interview mijn geheim 1

Interview mijn geheim 2

Ik ben vandaag gelijk naar de winkel gegaan om te kijken of die er al was. En ja hoor, ik liep de winkel binnen en zag mijzelf mij van een afstandje toelachen. Heel gek, kan ik je vertellen. 13319728_1009943392392740_679044919035429743_n

xx anke

Geef een reactie

