Mijn week

Week 19: fotografie, yoga & zomervakantie!

Dit is een hele leuke weekupdate. Want een hele leuke week. Ik heb echt goede dagen gehad. Niet één, niet twee, maar drie. Joepie! Van die dagen heb ik echt een feestje gemaakt. Het prachtige weer maakte het nog beter. Nu ben ik echt heel moe. Maar een andere moe dan anders. Een moe van inspanning, van dingen doen. En niet een moe van ziek-zijn. Echt, daar zit een groot verschil tussen. Want deze moe geeft een voldaan gevoel. Ik heb leuke dingen kunnen doen. Wil je weten wat? Lees dan snel verder.

Vastleggen in volledig scherm 19-5-2016 123159.bmp

Ik ben een fotografiecursus begonnen. Lekker vanuit mijn bed, met mijn joggingbroek aan, want het is online. Ideaal. Zo kan ik het zelf inplannen. Ik ben net begonnen en vind het nu al geweldig. Dit is echt iets voor mij!SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cecile kwam nog even doei zeggen. Ze gaat over een paar dagen backpacken met haar vriend. Thailand, Laos, Cambodja en Indonesië. Hoe vet! Heel veel plezier, Rens en Ciel.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Funny, weer Lyme gespot in mijn serie. Dit keer in Girls. Ik moest er wel om lachen. Heel verstandig roept Hannah dat ze Lyme op kan lopen in het bos. Slimme meid. Of toch niet. Kijk even wat ze aanheeft! 😉SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nieuwe boek van Jill Mansel. Zo’n lekkere Chicklit.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Donderdag was het prachtig weer. Heerlijk dat felle zonnetje. Ik had een goede dag, dus dat kwam perfect uit. Samen met Cappie terrasje gepakt bij Moeke. ‘Hebben jullie ook saucijzenbroodjes?’ Nee, Cap dat is het veel te fancy voor. Dan maar kroketten. Kijk hem genieten haha.13263874_1002552549798491_7122365688255706428_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Even lekker een tijdschrift lezen in de zon. Ohhh… wat is dit nu? Toby heeft mijn plek ingepikt.13177080_998107576909655_3643103890262177129_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vroeger was ik heel sportief. Volleybal, tennis en fitness. Heerlijk vond ik dat. Maar door de Lyme kon dat niet meer. Goh, ik was al blij dat ik de trap op kon lopen. Maar ik merk dat ik langzaam wat fitter wordt. En nu kan ik zelfs het sporten een beetje oppakken. Want ik ben begonnen met Yoga. Mijn oude sportpakkie heb ik er weer bijgehaald, ik heb een matje gekocht. Ik vind yoga echt geweldig. Merk nu al verbetering. Ik ben minder stijf en een stuk leniger. Zo tof!SAMSUNG CSC

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wat heb ik toch een knappe hond. Tijd voor de trimmer?SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lunchen met mams. Tomatensoep, of course. Daar kan ik geen genoeg van krijgen.13254416_1002555276464885_2214949832504856297_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Met mijn tijdschriftenbon heb ik de Viva besteld. Deze week kreeg ik het eerste nummer. Wow… allemaal naakte lijven!! Niets te verbergen nemen ze wel heel letterlijk 😉 . SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Het allerleukste nieuws heb ik voor het laatst bewaard. Echt, dit is FANTASTICH! Ik heb een zomervakantie geboekt!!! Half jaar geleden had ik dit niet kunnen bedenken. Toen was het echt onmogelijk. Maar nu kan het dus wel. Ik had meerdere plannen bedacht: plan A, B en C. Die laatste was het ik-ben-te-ziek plan. Ik zou de vakantie weer over moeten slaan. Plan B, een paar nachtjes naar de kust in Nederland of België. En plan A, een volledige vakantie met alles erop en eraan. Het is gewoon A geworden. Eind juni ga ik met mijn ouders en Niels naar Portugal 🙂 .Portugal

Wat een goede week! Hopelijk blijven die goede dagen komen. Ik weet dat het zo weer om kan slaan. Dat is eerder gebeurd. Maar daar wil ik niet aan denken. Nu is het goed, dus nu geniet ik voor de volle 100%. Hoe was jou week?

xx anke

Geef een reactie

