avondeten·Recepten·Vis

Quiche met zalm en prei

I love quiche. Die knapperige korst en zachte binnenkant. Hmm heerlijk. Maar eigenlijk eet ik het nooit. Ik dacht dat het mega ongezond was. En dat is die vaak ook. Maar gelukkig is er ook voor quiche een gezonde variant te maken. Net zo lekker. Misschien zelfs lekkerder! 😉

Dit recept komt van Paleorecepten.nl. Erg leuke en gezonde recepten. Aanradertje! In eerste instantie dacht ik dat deze quiche moeilijk te maken was. Eerste ingrediënt…tapi-wattus? Maar wat blijkt, Tapioca is gewoon in de supermarkt te halen.

Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan. Zo heb ik iets minder dille gebruikt. 40 gram vond ik erg veel. De quiche heb ik langer in de oven gedaan. 15 minuten was echt te kort. Een halfuur moet die zeker in de oven.

[amd-zlrecipe-recipe:69]SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

xx anke

Een gedachte over “Quiche met zalm en prei

Geef een reactie

