Mijn week

Week 16: Column 3, interview & terrasje

De week begon goed, eindigde slecht. Weer die uitersten. Blijf het gek vinden. Ik heb echt topdagen gehad. Zelfs een terrasje kunnen pakken. Maar er zijn ook dagen geweest dat ik mijn bed niet uit kan. Dat ik zo slap was, zo uitgeput en vooral zo veel pijn had. Over die momenten praat ik niet graag. Liever heb ik het over alle leuke dingetjes. En laat ik mijn mooiste foto’s zien. Ik noem het toch maar. Het geeft misschien een beetje een onrealistisch beeld. Maar ja ik laat gewoon niet graag mijn bleke, make-uploze koppie zien 😉 .

Mijn derde column voor stichting Onzichtbaar Ziek kwam online. Ontzettend veel leuke en lieve reacties. Blijkbaar een herkenbaar onderwerp. Fijn om de verhalen van anderen te lezen. Benieuwd naar mijn column? Klik dan hier.Vastleggen in volledig scherm 28-4-2016 105215.bmp

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Woensdagochtend interview voor het blad Mijn Geheim. Over het hebben van een onzichtbare ziekte. Ik vond het heel spannend. Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. In juni ligt die in de winkel.Mijn-Geheim-Kittenopvang

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Schattige theedingetjes (hoe noem je die? 😉 ). Geen zakjes thee meer bij ons.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Met paps en mams eten bij Het Oude Politiebureau in Rhenen. De borden waren prachtig opgemaakt. Heel Fancy.13092055_991707610882985_4685065848824104840_n

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wat een goede ochtend gehad donderdag. Het zonnetje scheen en Lyme hield zich een keertje koest. Dat werd dus terrassen met Cap. Zonnebril op en blote benen. Het leek wel zomer zo warm. Genieten!13102768_991707210883025_5862735717863298504_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Je hoopt natuurlijk dat er na zo’n goede dag meer van die dagen komen. Ergens verwacht je dat ook. Maar helaas, mijn lichaam doet nou juist altijd wat je niet verwacht. Dus na die goede donderdag kwam een slechte vrijdag. En ‘s avonds weer een crash.Vastleggen in volledig scherm 28-4-2016 115329.bmp

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En zaterdag? Een goede dag? Nee, helaas niet. Dan hoop je dat het om en om gaat. Goed, slecht, goed, slecht. Dat is helaas niet zo. Slecht overheerst nog. Hopelijk is het in de toekomst andersom. Meer goede dan slechte dagen. Dus mijn plannen voor zaterdag moest ik cancelen. Zo jammer!

906697051c7b5542ea7d4498db6b7ed2

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Gelukkig konden mijn twee favoriete mannen mij opvrolijken. 

SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dit was mijn week. Geen lekker einde. Hopelijk komen er weer goede dagen in week 17. Fingers crossed!

xx anke

 

Geef een reactie

