Mijn week

Week 13: 2e paasdag, ring & verjaardag familie

Prima weekje gehad. Ik begin te merken dat de Lyme behandelingen al een tijdje geleden zijn. Beetje bij beetje knap ik op. Ik begin het echt te zien. En de mensen om mij heen ook. Ik houd de dingen net iets langer vol, de pijn is iets minder scherp en ik krijg overal zin in. De eerste stapjes naar herstel zijn gezet, zo voelt het. Super hè! Hopelijk zet dit door 🙂

2e paasdag, wat zullen we eens gaan doen? Niels en ik hadden zin om erop uit te gaan. Hopp met de auto naar Amersfoort. We hebben onszelf verwend met een suikervrij taartje en een choco-reep. Lekker zeg. Echt een aanrader!taart

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wat leuk, 2 kaarten deze week. Eén van Sjanet, Jurgen en Anoek en de ander van Kees, Hermine en Boris. Super bedankt.

12931277_977072589013154_6242491318814883753_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Woensdag weer met Casper afgesproken. Ohh wat hebben wij gelachen. Tranen over mijn wangen. Cap, je bent echt gek! Heb er een foto uit de oude doos bij gedaan. En Harm staat er ook bij, achter ons verstopt.  Ja ja wij kennen elkaar al ruim 8 jaar.

21

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ben verslaafd aan een spelletje op de tablet: Covet Fashion. Zo leuk, je bent een soort stylist. Steeds krijg je opdrachten met een thema en welke kledingstukken je moet gebruiken. Ik weet precies wat er in de mode is nu. Handig haha.

SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weer een cadeautje van Joke. 2 bonnen voor de Zwaluwhoeve. Daar maak je mij heel blij mee. Heerlijk al die sauna’s en bubbelbaden. Dankjewel Joke 🙂SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Van Lotte mocht ik op haar RTL premium account. Ik moest echt Divorce kijken, zei ze. Geweldige serie! SAMSUNG CSC

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Donderdag kwamen mijn oud-huisgenootjes op bezoek, Romy en Elien. Wat hebben wij lol gehad toen in Nijmegen. Kijk er echt met een glimlach op terug. Leuk om elkaar weer te spreken. En ze waren helemaal weg van Toby. Klein charmeurtje.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Omdat ik 5 april jarig ben, kreeg ik alvast mijn cadeautje: een ring. Ben er heel blij mee. Mooi is die hè!SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zondag vierde ik mijn verjaardag voor de familie. Mijn zus had een suikervrije taart gebakken. Lekker dat die was!jarig

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dit was mijn week. Hoe was die van jou?

xx anke

2 gedachten over “Week 13: 2e paasdag, ring & verjaardag familie

Geef een reactie

