Mijn week

Week 11: Cowboysbag, choco & blauwe nagels

Wat was het deze week mooi weer. Dat zonnetje betekent maar één ding. Lente, eindelijk. Ik ben echt geen wintermens. Kou, regen en vroeg donker. Brrr… ik hou er niet van. Geef mij maar de lente en zomer. Daar word ik echt vrolijk van. Dat mooie weer maakte de week al goed. Lees hier hoe mijn week eruitzag. 

Ki en Lott op bezoek. Weer helemaal bijgepraat. Echt gezellig!

12826220_1741924822707789_870274043_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pff verveling… Wat doe je dan? Nagels lakken in een vrolijke kleur. Hmm iets te blauw haha.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Woensdag was het weer tijd voor Mecebi. Geen Lyme behandelen, maar de boel ondersteunen. Mijn behandelaar gaf aan dat mijn hoofdpijn kon verergeren. Wow de volgende ochtend, niet normaal. Zeker weten dat er niet iemand in mijn slaap met een hamer op mijn kop heeft geramd? Wat een gruwelijke pijn. Gelukkig zakte het na een dag een beetje af.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Donderdag scheen het zonnetje. Wat een prachtig weer. Ik heb mijn kwasten, verf en doek gepakt en ben samen met Toby de tuin in gegaan. Toby wilde wel mijn model zijn. Maar na een minuut had hij al geen zin meer en ging rondjes rennen in de tuin. Best lastig schilderen dan 😉 .SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Drop Dead Diva, geweldige serie. Goede muzieksmaak ook. Mijn favo nummer van One Republic klonk terwijl Jane ten huwelijk werd gevraagd. Zwijmel!SAMSUNG CSC

I love chocolate. Deze week lekkere recepten gemaakt met cacao poeder. De choco-brokkies staan al online. De chocolademousse komt volgende week. Yummie! nog gebruiken

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik roep ‘BOS’ en Toby staat kwispelend voor de deur. Hij snapt het meteen, lekker wandelen in het bos. Echt hoe blij die hond dan is. Zo schattig.21489_967625259957887_3215752061416024825_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik heb een abonnement op de LINDA. Ik zag het welkomscadeau, een zwarte Cowboysbag. Ik kon nog maar één ding denken: ‘Hebben, hebben, hebben’. Hij is zooo mooi. Mij zal je niet meer zonder zien. SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nog een foto van Toby. Ja hij zorgt voor veel lichtpuntjes. Hier showt hij z’n grote tanden. Haha overbeet?

10606002_967624886624591_8216736654629839764_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Met Bertus. Leuke foto, jammer dat die zo korrelig is.
1619651_967625179957895_6975647448877976805_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zo, week 11 zit er ook weer op. Hoe zag jouw week eruit?

xx anke

4 gedachten over “Week 11: Cowboysbag, choco & blauwe nagels

  1. was op de hoofdpijn toch een leuke week zo wat kan jij goed schilderen zeg enje had ook een mooi model toby
    en hier was het een drukke week met hondjes en nu zo ineens alles weg alleen onze luka er nog maar is en ga zo na concoleren morgen begravenis niets aan en ik houd toch meer van de echte winter hahaha voorjaar is ook oke maar zomer brrrr hoeft niet fijne nieuwe week voor jou kop is er af nu morgen alweer dinsdag knuf voor toby

    Like

Geef een reactie

