Mijn week

Week 8 & 9: kleine break, crea bea & foto’s van vroeger

Ik was voor een paar weekjes verdwenen. Niks op mijn blog gepost. Maar ik ben er weer. Hoeraaa! Ik wil toch graag vertellen hoe die weken eruit hebben gezien. Dus hier mijn week 8 en 9. Enjoy! 

Wandelen met Toby. Altijd leuk. Dit keer had hij de zwanen gespot. Stoer ging hij eropaf. Maar van dichtbij waren de zwanen toch wel groot. Hij droop snel af. Held op sokken haha.12806071_957535760966837_8763495698705718721_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ook Esther moest eraan geloven. Alle kwastjes, poeders en potloden kwamen weer tevoorschijn. Make-over time!!esther makeover

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Geweldig, mijn vriendinnetje Rens was bij All You Need Is Love. Haar Braziliaanse vriend Lucas stond achter de grote deuren. Wat een verrassing. En toen stond hij opeens bij mij op de stoep. Super leuk om hem te ontmoeten.

En wat doe je als je niet druk aan het bloggen bent? Je creatieve skills testen. Mijn kwasten erbij en schilderen maar. Hmm toch lastig. Ben geen picasso helaas.12799266_957535660966847_5885433761638280575_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Op naar de volgende crea-bea taak. Yvonne kwam op het juiste moment. Van haar mag ik de Cricut lenen. Een grappig apparaat waarmee je figuren uitsnijdt. Yvonn, heb je de kaart al ontvangen?SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En ik heb een nieuwe uitdaging: al mijn foto’s inplakken. Ik heb geen fotoboeken. Alle foto’s zitten los in een doos. Geweldig om te zien hoe we er vroeger allemaal uitzagen. Wat had ik een gek kapsel. Kijk dan!SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Al dagen snakte ik naar een lekker groot, mals stuk stoofvlees. De gedachte alleen al, water druipt langs mijn mond. Dus tijd voor Datenight. Om 5 uur zaten wij al te smullen. Als enige in het restaurant. Heerlijk haha.

12524272_957536110966802_1238006940292941225_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ik ben weer verwend. Leuke cadeautjes gehad. Gerdien had voor mij een schattig doosje met daarin zaadjes voor in de tuin. Basilicum, peterselie en tuinkers, staat straks allemaal te bloeien hier in de achtertuin. Hopelijk blijft Toby uit de buurt. Hij hoeft niet te helpen sproeieren 😉 .SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En wat Alie had ik weer een puzzelboekje. Ben meteen aan het puzzelen gegaan. Nog best pittig! Alie, puzzel 2 is toch Zwerfkat?SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Netflix heeft overuren gemaakt. Lekker even hoofd op nul. Huh, wat lees ik nu?12795548_960077610712652_7136756677030391431_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dit is dus wat ik de afgelopen weken heb gedaan. Sorry dat ik ineens compleet van internet verdwenen was. Ik ben er nog. En volgende week zal ik echt meer posten. Beloofd! 🙂

xx anke

Geef een reactie

