Mijn week

Week 6: Puppylook, mijn ervaringsverhaal & Valentijn

Ik kijk positief terug op afgelopen week. Heb veel leuke dingen kunnen doen. Echt super. Lichamelijk was het wel zwaar. Ben vermoeider dan anders. Lijkt wel alsof alle moe er in één keer uitkomt. Ben Zombie Ankie op het moment. Gelukkig kan ik veel slapen. Dat scheelt. Tussen al dat slapen door heb ik veel leuke uitjes gehad. En daar wil ik je meer over vertellen 🙂 .

Maandagochtend was het eindelijk zover: Toby’s eerste trimbeurt. Het was hard nodig. Wat zag hij er smoezelig uit. Op naar de trimsalon. Hij vond het heel spannend (ik ook!). Eerst even kammen en wassen. En toen kwam de schaar.trimm

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kijk, dit is het resultaat. De Puppylook. Groot verschil hè! Ik schrok toen ik Toby zag. Herkende hem gewoon niet. Met als gevolg, flink te slappe lach.trimmen

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bettina wil ook graag een hondje. Helaas ziet haar vriend een pup in huis niet zitten. Ik kon het niet laten, heb toch een hondje gekocht. Een mooie terriër met een truitje aan. 12662439_945071805546566_6794898374875174484_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dinsdag een koffiedate met Casper. Echt, ik had gewoon last van mijn kaken van het lachen. Thanks Cap! 🙂 12717306_947495638637516_1372926083497043076_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dinsdag ook weer naar Mecebi. Spannend! Vorig weekend voelde ik mij echt hondsberoerd. Niet te doen. Mijn behandelaar kwam met een nieuw plan van aanpak. Hier zal ik nog een blogpost over schrijven.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu ook mijn ervaringsverhaal op de site van Stichting Onzichtbaar Ziek. Veel leuke, lieve reacties gehad. Bedankt daarvoor 🙂 .

Vastleggen in volledig scherm 15-2-2016 115601.bmp

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Yes eindelijk sneller internet. Wij hadden al die tijd het sloomste en oudste pakket dat bestaat. Vaak zat ik zonder internet. Niet bloggen, geen series en Facebookloos. Vreselijk saai. Maar die tijden zijn voorbij. Heerlijk!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vrijdagavond spontaan uitje met Niels. Naar het theater, naar Gavier Guzman. Lekker een avondje lachen.gavier

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sneeuw! Dat meen je niet? Toby vond het geweldig. Zijn eerste keer sneeuw. Hij werd er helemaal hyper van. Springen, rennen, rollen. En daarna zag hij er zo uit!

12715428_948481838538896_6548271665723833928_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Volgende week hebben Niels en ik 3 ½ jaar. Lang hè! We hebben Valentijn en ons jubileum tegelijk gevierd. Net zo handig.valentijn

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Leuke kaart hè. Net TobySAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

’s Avonds zijn we naar de film geweest. Het cliché uitje met Valentijn. Misschien toch niet. We gingen naar de film How to be Single. Grappig!

How_To_Be_Single_Poster

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dit was week 6 voor mij. Ik ben zeker tevreden. Komende week bijkomen van al die leuke uitstapjes. Dat is het waard. Hoe was jouw week?

xx anke

Geef een reactie

