Mijn week

Week 5: Columniste, eendjes & terror-Lyme

Wat heb ik afgelopen week gedaan? Ik moet goed in mijn geheugen graven. Zoals mijn mede Lymies wel herkennen, heb een korte termijn geheugen van een visstick. Hmm eigenlijk maar weinig buiten geweest. Maar één keer verder dan 10 meter van mijn huis geweest. Niet best. Maar ik beloof je, niet alleen treurige dingen in deze weekupdate. Ik heb ook leuke dingen te vertellen 🙂 .

De week begint met super leuk nieuws. Ik word vaste columniste bij Stichting Onzichtbaar Ziek. Zo trots! Maandelijks verschijnt er een column van mij. Ik heb er veel zin in. Mijn eerste column, een brief aan Lyme, lees je hier.Vastleggen in volledig scherm 4-2-2016 141907.bmp

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Het was woensdag heerlijk weer. Jas aan, sjaal om en hup naar buiten. Lekker gewandeld met Toby. Hij was helemaal gefascineerd door de eentjes. Zo cute!12717796_945071685546578_5497240241758685184_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Woensdagavond weer richting Mecebi. Mijn rustweken zijn voorbij. Deze week gaan we de Lyme weer pesten. Heel eng. De Lyme ‘provoceren’, zo noemen ze dat. Extra trigger om de Lyme aan te vallen. Ik merkte er niks van. O geweldig, betekent dit dat de Lyme weg is…? BOEM!! Te vroeg gejuicht 😦 .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Donderdag kwam Lisette weer langs. Goed gepraat! Even een foto erbij uit de oude doos. Echt schattig. Voor ons krantenverslag was ik verkleed als interviewster en Liset als Jan Peter Balkenende. Hilarisch!KrantAnke_Lisette (3)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vrijdagavond ging het weer helemaal verkeerd. Zweten, rode kop en klamme handjes. O nee dat zijn de voortekenen van een crash. Ik voelde hem echt aankomen. Ben meteen gaan liggen. Maar het gekke, de crash zette niet door. Hoera!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zaterdagochtend, wat een drama. Ik werd vreselijk wakker. Alsof iemand als een gek met een hamer op me heeft staan rammen. Ik weet wel wie. Hallo Lyme! of zo

Zo zie ik Lyme, als een boos spaghetti sliertje

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En wat doe je dan? Met je beste vriend in bed kruipen, Netflix. Drop Dead Diva vrolijkt mij altijd op. Even wat afleiding. Neeee dit meen je niet! Een aap met de ziekte van Lyme? Sonny heeft geluk, geen Lyme.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zondagochtend kwamen de ouders van mijn vriend op visite. Mijn schoonmama en papa. Een groepsfoto met de hond mag dan natuurlijk niet ontbreken.SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En weer eiste Lyme al mijn aandacht op. Weer zweten, rode kop en klamme handjes. Ja hoor daar was die weer. En nu echt! Pff aan die crashes zal ik nooit wennen. Schrik me elke keer kapot. Ik heb de halve dag als vaatdoekje in bed gelegen. Kon helemaal niks. Niet lezen of serie kijken. Alleen maar plat liggen.a60ee1eb78967b1d115cf69096ed83c8

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Niet mijn beste week dit. Begon heel goed, maar eindigde helaas een stuk minder. De leuke dagen koesteren en die stomme maar snel vergeten. Op naar de volgende week!

xx anke

Geef een reactie

