Column

Columns voor stichting Onzichtbaar Ziek!!

Ik heb leuk nieuws. Super, super leuk nieuws! Ik ben vanaf vandaag columniste bij Stichting Onzichtbaar Ziek. Ik ben zo trots. Maandelijks komt er een column van mij op de website. Vandaag is mijn eerste geplaatst, mijn brief aan Lyme.

Vastleggen in volledig scherm 4-2-2016 141907.bmp

Wil je mijn column helemaal lezen? Klik dan hier.

 

Wat is Stichting Onzichtbaar Ziek?

‘Een stichting die op een moderne & positieve manier mensen met een onzichtbare ziekte en/of beperking op weg wil helpen in deze maatschappij’

Op de website is veel nuttige informatie te vinden. Over onderwerpen waar elke (onzichtbaar) zieke tegenaan loopt. Zo is er info over financiële hulp, werk, studie, hulpmiddelen, wonen, zwangerschap & kinderen, relaties, beauty & uiterlijk en vrije tijd. Heel handig. Geen lappen met informatieve tekst. Gewoon duidelijk en kort omgeschreven. En handige links wanneer je meer over een bepaald onderwerp wil weten.

Verder kan je ervaringsverhalen, interviews en columns van onzichtbaar zieken lezen. Heel fijn om te lezen hoe anderen omgaan met hun ziekte. Heel inspirerend. En wat een herkenning!

Wil je meer weten? Neem dan snel een kijkje op www.onzichtbaarziek.nl

 

Ik vind het echt super leuk dat ik mag schrijven voor deze stichting. Ik heb er veel zin in. Maandelijks komt er dus een column van mij. Trots! 😉

xx anke

3 gedachten over “Columns voor stichting Onzichtbaar Ziek!!

Geef een reactie

