Mijn week

Week 3: lotgenootje, kapsel pup & enorme ballon

Deze weekupdate is iets later dan normaal. Dat kan je mij wel vergeven toch? Ik heb best een druk weekend achter de rug. De ochtenden volgepland. En ik hield het vol. Goed hè! Goede dagen gehad. Dat is héééél lang geleden. Voelt goed! Hopelijk blijven de goede dagen komen. Wie weet.

Maandagochtend was Bertus (zo mag ik haar alleen noemen 😉 ) op bezoek. Heerlijk bij gekletst. En een lekkere smoothie gemaakt. Leuk ochtendje!12552911_938237696229977_965538195159283412_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Toby zag er niet uit. Er hing allemaal haar in zijn ogen. Hup een knipbeurt. Kijk dat koppie!SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lisette kwam langs. Sinds de basisschool niet gezien. Echt leuk! Ze had mijn blog gelezen en herkende zichzelf in mij. Zij kwakkelt namelijk ook al sinds die tijd met haar gezondheid. Fijn om met iemand te praten die precies weet hoe je je voelt. Die precies weet welke pijn je hebt. En die weet hoe lastig al dat onbegrip is. Heeft mij echt goed gedaan. Was leuk, Lisette!SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

De bel ging. Er stond een man voor de deur met een enorme doos. Huh, waarom? De doos was voor mij. Spannend zeg. Samen met mijn moeder opende ik de doos. Boem, een mega ballon vloog tegen mijn hoofd. Met een groot hart met een foto van Niels. Zo lief!SAMSUNG CSC

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Woensdag weer behandeltijd. Of eigenlijk juist niet. Omdat ik zo heftig reageer, hebben we bedacht dat ik de ene week wordt behandelt en de andere week rust. Zo gun ik mijn lichaam even wat tijd om al die afvalstoffen te verwerken. En kan ik even op adem komen.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Huilen, mijn favo serie helemaal uit. 5 seizoenen Modern Family. Zo jammer. Die serie vrolijkte altijd op. Hoe vaak ik niet hardop lachend in m’n bed lag. Tijd voor een nieuwe serie. Drop Dead Diva is nu aan de beurt. Ook al zo grappig. Het verhaal is mega slecht, maar de humor is goed. Aanradertje! week 3 (2)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En Pretty Little Liars is terug. Ik heb natuurlijk meteen de nieuwste aflevering gekeken. Ik moest er wel even inkomen. Al die namen. Ik wist niet meer zo goed hoe het nou allemaal zat. Eén naam vergeet ik natuurlijk niet. Toby Cavanaugh. Die heeft zo’n mooie voornaam haha. Maar duidelijk niet de knapste Toby die in ken. Wat vind jij?week 3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Toby was ondeugend. Echt heel grappig. Heel stiekem liep hij richting te trap. Ik heb hem al een paar keer betrapt. Hij wil graag naar boven. Maar dat lukt hem dus niet. En dan valt hij al na twee treden op z’n kontje. Hilarisch!

Hondje Toby

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vrijdag lekker soepje gegeten met mama. Was je misschien al opgevallen, ik lunch graag buiten de deur haha. Even het huis uit. Even andere omgeving. Dan voel ik me even ‘normaal’. Al is het maar voor een uurtje.

12631369_938225119564568_3020308102277682995_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Eén na laatste puppycursus alweer. Volgende week nog en dan is het klaar. Jammer, ik vind het super leuk. Toby gaat het ook missen denk ik. Die is altijd zo enthousiast. Dit keer was hij echt goed bezig. Hij deed alle oefeningen zonder moeite. Zolang hij maar een stukje kip krijgt, doet hij alles.12540721_938226436231103_7980955885176066518_n

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dit was mijn week. Geen crash gehad. Opluchting! Hopelijk blijven die stomme crashes weg. Al met al, een best goede week. Hoe was die van jou?

xx anke

 

2 gedachten over “Week 3: lotgenootje, kapsel pup & enorme ballon

Geef een reactie

