Mijn week

Week 2: Lunchen, laarsjes & sushi

Deze week veel leuke dingen gedaan. Meerdere bezoekjes gehad, nieuwe spullen gekocht en heerlijk gegeten. Goede week zou je zeggen. Helaas niet helemaal. Mijn lichaam is mij flink aan het pesten. Wat een pijn!! Hopelijk neem ik die pijn niet mee naar volgende week. Oké, nu genoeg gezeurd. Hier komt mijn week 😉 .

Woensdagochtend kwam Renske op bezoek. Weer helemaal bijgepraat. Echt gezellig. Toby vond dat ook.

SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Donderdag gelunched met Harm bij de 3Zussen. Mijn cadeau voor zijn verjaardag. Was erg lekker! week 2 (2)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

’s Middags weer richting Mecebi. Ik was nerveus. Een week geen medicijnen gehad. Even bijkomen. Niet helemaal gelukt. Was deze week erg vermoeid, sloom en had veel pijn. Dat probeer ik te negeren. Glimlach op mijn gezicht en maar doorgaan. Dat gaat een paar dagen goed, maar het hakt er altijd in. Nu weer begonnen met Samentho en andere lyme-pilletjes.Vastleggen in volledig scherm 18-1-2016 152249.bmp

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En ja hoor, de volgende dag weer een crash. Niet een hele heftige gelukkig. Ik kon mij nog wel bewegen en praten lukte ook met moeite. Mijn die pijn, niet te doen joh. Rare steken in mijn armen, benen, handen en voeten. Gelukkig trok het na een paar uur wel weg.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kijk ik heb nieuwe schoenen. Leuk hè!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pa heeft twee dozen vol tijdschriften meegenomen. Yes eindelijk weer wat leesvoer. Haha Niels pakt meteen het tijdschrift met Sylvie in bikini.

SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En ook een doos met gratis boodschappen. Nieuwsgierige hond? 😉week 2

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sushi laten bezorgen. Heerlijk! Was echt lang geleden. Grote bak hè. Alles ging op.

SAMSUNG CSC

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zondag Toby verrast. We hadden een parcourtje voor hem uitgestippeld in de achtertuin. Dolblij dat hij was. Zo cute!

SAMSUNG CSC

 Misschien iets te enthousiast? 😉 .

week 21

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zo zag de week er voor mij uit. Wat heb jij allemaal gedaan?

xx anke

 

 

Geef een reactie

