Gezondheid·Persoonlijk

Nieuwe website

www.bravebiscuit.nl

Leuk nieuws! Ik heb een nieuwe website.

Hij is helemaal geworden zoals ik wil. Nieuw logo, mooi groot lettertype en een strakke lay-out. Ik ben zo trots op mezelf. Heb alles zelf gedaan. Goh wat een werk zeg. Ik wist helemaal niks van websites bouwen. HTML.. hateemwattes?? Maar het is mij gelukt. En ik ben zo blij met het resultaat ๐Ÿ˜‰ .

Kom je snel een kijkje nemen?

Vastleggen in volledig scherm 13-1-2016 152607.bmp
Dit is hem!!!

 

xx anke

2 gedachten over “Nieuwe website

Geef een reactie

