Mijn week

Week 1: verschrikkelijke crash, cadeaus & Grease

De eerste week van 2016. Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Toch voelde dat niet zo. De week begon namelijk dramatisch. Gelukkig kwam daar snel verandering. De week begon met een crash, maar eindigde met een knaller!

Maandag 4 januari. Die dag wil ik heel snel vergeten. In een blogpost heb ik je al verteld waarom: de meest verschrikkelijke crash. Ik ben erg geschrokken. Merk dat ik bang ben voor nog zo’n crash. Is het normaal? Hebben andere Lyme patiënten dit ook? Tijd voor onderzoek. Ik stuitte op de Herxheimer reactie. Wat een herkenning. Ik ben dus niet de enige! Ik zal snel een blogpost plaatsen met uitleg.

 ♥

Mijn moeder verraste mij met een nieuwe bedel. Een crash-bedel.SAMSUNG CSC

 ♥

En dat was niet het enige cadeautje die ik deze week heb gekregen. Ik ben flink verwend. Zo kreeg ik van Niels een scrub van Rituals. SAM_0010.JPG

 ♥

En van Alie een mini-boeket en een puzzelboekje. Ik ben meteen begonnen aan alle rebussen, kruiswoordpuzzels en raadsels. Nog best moeilijk zeg! SAM_0098.JPG

  ♥

Ik ben niet de enige die verrast is met cadeaus. Ook Toby had geluk deze week. Mama en ik hebben nieuwe speeltjes voor hem gehaald. We konden niet kiezen. Wat een schattig speelgoed heb je voor honden. De Doggie Biscuit is mijn favoriet. Toby was vooral gecharmeerd van het paarse varken.

toby

SAMSUNG CSC

Mijn lichtpuntjes Pot. Elke keer als ik iets leuks mee maak, schrijf ik het op en stop ik het in de pot.SAMSUNG CSC

 ♥  

Met mijn zwager Sjoerd naar de puppycursus. Echt heel fijn dat hij mee kon. Toby vond het weer fantastisch. Die sprong als een konijntje door het hoge gras.

Nieuwe map

 ♥

Last but not least, zondagavond naar de Musical Grease!! Bettina en ik hebben in mei vorig jaar de kaartjes gekocht. Om te vieren dat ik dan klaar zou zijn met de behandeling. Helaas is het anders gelopen dan gehoopt. Ondanks dat toch mega genoten. Ik zat echt te shinen in de zaal.12439235_931870386866708_4401278890124246167_n

 ♥

Zo zag de eerste week van 2016 er voor mij uit. Hoe was jouw week?

xx anke

 

Geef een reactie

