Mijn week·Persoonlijk

Week 52: inkopen, kerst & zus jarig

Deze week stond in het teken van de kerst. Ik zal eerlijk bekennen, ik zag er een klein beetje tegenop. Bang dat ik helemaal niet mee kon doen aan de gezelligheid. Het is niet helemaal zo gegaan als gehoopt. Lyme had geen zin in een feestje. Toch kijk ik er met eenย fijn gevoel op terug.ย 

Maandagochtend ben ik een uurtje met moeders de stad in geweest. Kerstcadeaus kopen. Het was echt druk. Veel mensen hadden hetzelfde idee. Ik ben die drukte echt niet meer gewend. Mijn moeder moet altijd lachen om wat ik druk noem. Tien autoโ€™s in de parkeergarage, twee mensen voor mij in de rij. Dat is toch druk? ๐Ÿ˜‰934066_924519960935084_8192491585385095548_nDe dinsdag wil ik snel vergeten. Weer een crash. Mijn moeder zag het aankomen. Ik werd ineens heel rood en zweterig. Keek ook raar uit mijn ogen. O wat is zoโ€™n crash naar. Ik was weer twee uur van de wereld.

De volgende dag naar Mecebi. Gelukkig was er nog een gaatje vrij. Ik voelde me zo beroerd. Die Lyme maakt mijn hele lichaam kapot. Pff ik zie echt op tegen de komende weken. Ziet er namelijk niet naar uit dat het snel opknapt.qouteDe boodschappen voor de kerst zijn gedaan. Kijk hoe vol de koelkast is!SAMSUNG CSCMijn pa kwam woensdagavond thuis met zijn kerstpakket. Gezellig samen uitgepakt. De doos zat tot de nok vol. Geen eens vulling. En allemaal ongezonde koekjes, broodjes en chocolaatjes. Ik moest mij echt beheersen. De boterkoekjes riepen naar me. Toby vond het ook heel interessant allemaal. Vooral de doos zelf haha.1530315_922520801135000_1102539929958558815_nNiet alleen pa kreeg een pakket voor de kerst. Ook Toby is verwend. Bij de puppycursus kreeg hij een zakje hondensnoepjes mee. Heel leuk. In de vorm van sterretjes, maantjes en hartjes.Toby heeft ervan gesmuld.SAMSUNG CSC

1e kerstdag is anders gelopen dan gehoopt. Ik zou naar Almere gaan om daar kerst met de schoonfamilie te vieren. Helaas gooit de Lyme weer roet in het eten. Crashmas werd het gelukkig niet. Daar was ik bang voor. Maar gelukkig geen crash vandaag. Mijn ouders hadden hun plannen gecanceld en zijn bij mij gebleven. Mijn moeder heeft haar best gedaan om er een leuk dagje van te maken. De tafel mooi gedekt, lekkere hapjes en kerstmuziek op. Heel lief!SAMSUNG CSC

Ik moest natuurlijk mijn eigen tips opvolgen voor de kerst. Dus dat werd tutten. Oogschaduw, mascara en lippenstift, allesย heb ik erbij gehaald. Little Black Dress aan. En het werkte hoor. Ik voelde mij een stukkie beter. Niels vond het ook leuk dat ik eindelijk uit die joggingbroek was.ย SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

2e kerstdag was mijn zus jarig. 25 jaar is ze geworden. Ondanks dat ze een halve Sarah is, wil ze nog steeds slingers, ballonen en een taart met kaartjes. Ik geef haar groot gelijk ;-). En wat wilde de jarige eten? Gourmetten natuurlijk. Ik kon er gelukkig eventjes bijzitten. Kreeg toch een beetje het kerstgevoel.1935704_924519874268426_5733279833632924441_n

Hoe heb jij kerst gevierd?

xx anke

Geef een reactie

