Mijn week

Week 49: koffiedate, enorme crashes & Sinterklaas

Wat een heftige week heb ik achter de rug. De behandeling van de Lyme slaat in als een bom. Maar dat weerhoudt mij niet om leuke dingen te blijven doen. Al zijn de lichtpuntjes nog zo klein, ik blijf positief en vrolijk ;-).

Maandagochtend voelde ik mij best goed. Dat kwam als een verrassing. Daar hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt. Cappuccino tijd!! Samen met Bettina naar ons favoriete koffietentje in Veenendaal. Heerlijk om even het huis uit te zijn.

12314079_912489672138113_8273401082350220432_nDinsdag kwam er abrupt een einde aan het goed-voelen. Ik werd mega beroerd wakker. Kon nauwelijks uit mijn bed komen. Met veel moeite is het mij toch gelukt en ben ik de dag begonnen. Wie weet zegt een slechte start niks. Nou helaas wel. Rond 18.00 uur ging het helemaal mis. Enorme crash! Ik was zo duizelig, zag alles draaien. Ik zakte compleet in. Mijn moeder heeft mij moeten tillen naar de bank. Ik kon zelf niet meer lopen of staan. Praten lukte mij ook niet meer. Een zacht gefluister was het enige wat uit mij kwam. De crash duurde zo’n 2 uur. Gelukkig komt er altijd een einde aan. Tijdens zo’n aanval gaat dat dan ook door mijn hoofd. Dit gaat over, dit stopt. Hou vol!! 

quoteWoensdagochtend was het weer hetzelfde liedje. Ik werd vreselijk wakker. Dat maakt mij wel bang. Hoe ik mij voel is echt niet normaal. Alsof mijn lichaam het niet meer aankan en ermee op gaat houden. Kortsluiting?! s’ Avonds had ik behandeling bij Mecebi. Dat kwam goed uit. We hebben alles besproken en besloten dat ik minder medicijnen ga slikken. Mijn lichaam reageert heel heftig op het aanpakken van de Lyme. Nog even volhouden en hopen op een goede afloop.

Donderdag ging het een ietsiepietsie beter. Mijn oud-huisgenootje kwam op bezoek. Ik had een verrassing voor haar, een cadeau voor haar verjaardag. Ze was er super blij mee. Zie haar stralen haha! Het was heel gezellig. We hebben de meest vreselijke kerstfilm ever gekeken. Snel weer langskomen Romy ;-).

Even een selfie­ met Toby. Het was deze week namelijk #shihtzuselfieweek op Instragram. Daar moet ik natuurlijk met mijn knappe ventje aan mee doen!12241461_915352538518493_2725753159089894192_nZaterdagochtend was het weer tijd voor de puppycursus. Toby was dit keer wat minder op dreef. Hij werd afgeleid van alle attributen en speeltjes die er lagen. Ach volgende week nieuwe kans ;-).

12359883_915352598518487_6681423181811354996_nZaterdag was een drukke dag. Na de puppycursus kreeg ik onverwachts bezoek. Twee keer zelfs. Het was heel gezellig, maar wel erg veel. ’s Avonds Sinterklaas vieren met de familie. Wat een hoop cadeautjes hè! Ik had 7 gedichten geschreven. Ook een paar voor mijn oma, want die had er moeite mee. Geen probleem, ik vind dat altijd leuk om te doen.

Helaas ging het zaterdagavond weer flink mis. Toen ik thuiskwam crashte ik. De dag was te druk en ik ben over mijn grens gegaan. Dat blijf ik lastig vinden. De volgende keer toch nee zeggen. Die crashes moeten echt stoppen!!

Zondag een rustig dagje gehad. Niels en ik hebben De kolonisten van Catan gespeeld. Die had ik gekregen van de lieve Sint. Leuk spel zeg. Toby vind het doosje wel mooi volgens mij.

12311150_915365248517222_5335961695847475713_n

Zo zag de eerste week van december er voor mij uit. Hoe was jou week? Ook Sinterklaas gevierd?

6 gedachten over “Week 49: koffiedate, enorme crashes & Sinterklaas

      1. Idem hier… Ze zijn ook zo sneaky! Ik kan er dagen/weken geen last van hebben en dan opeens *beng* Helemaal onderuit 😦 Het is ook constant balanceren vind ik: bij een verkoudheid of na een slechte nacht komt de crash veel sneller. Maar zo’n dingen kan je niet op voorhand mee inplannen natuurlijk 😦
        Absoluut! Jade is 2,5 en gaat net naar school, beseft nu pas goed wie de Sint is. Fiene wordt in Januari 1, zij heeft er nog niet zo veel aan. Maar dat vond Jade niet erg! Buiten het tutje was alles voor haar 😀

        Like

      2. Je echt sneaky. Klopt dat je er zelf geen controle over hebt. Hoe goed je er ook rekening mee houdt, er kan altijd wat gebeuren. Heel frustrerend.
        Ah leuk zeg. Helemaal blij natuurlijk met alle cadeaus 😉

        Like

  1. Blij én slim 😉 Na de herfstvakantie moest ze naar school, maar al snel bleek haar boekentasje te klein te zijn. Dus had Sintermetie voor een nieuw boekentasje gezorgd en wat speelgoed. En ze was zo slim om dat waar ze niet mee speelde en in haar boekentasje kreeg te verstoppen in haar boekentasje en haar boekentasje op haar rug te houden zodat Fiene er zeker niet aan kon 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

