Mijn week

Week 48: klap van behandeling, Sint inkopen & puppycursus

Mijn eerste wekelijkse dagboekitem. Ik vind het heel spannend en leuk. Hopelijk jullie ook!

Ik ga elke week vertellen wat ik heb gedaan, hoe de behandelingen gaan en wat mij die week heeft beziggehouden. Zo krijg je een kijkje in het leven van een éénentwintigjarige met een chronische ziekte, mijn leven.

Deze week begon niet zo leuk. Ik had erg last van de behandeling van Lyme. Ik reageerde heel heftig. Echt heel eng. Toch voorzichtig aanpakken die Lyme. Hopelijk krijg ik niet meer van die crashes.

Maandag heb ik de tandarts maar afgezegd. Vond ik eigenlijk niet zo vervelend (enge tandarts!). Bettina kwam langs en heeft geholpen met de pup. Lief!SAMSUNG CSC

Ik heb veel op bed moeten liggen. Gelukkig lig ik nooit alleen, altijd Netflix aan mijn zijde. Ik ben weer begonnen met een nieuwe serie, Modern Family. Echt hilarisch. Vooral Manny, die is zoooo schattig.SAMSUNG CSC

Woensdagochtend voelde ik mij al een stukje beter. Ik ben even de stad in geweest om sint- en kerstinkopen te doen. Zo leuk om te doen. Ik ben super goed geslaagd. Veel cadeaus hè! Ik ben altijd ruim op tijd met mijn cadeaus, gedichten en het inpakken. Altijd bang dat het op het laatste moment niet meer lukt. Wanneer je ziek bent moet je goed plannen en altijd rekening houden met slechte dagen. Maar een paar lepels hè ;-).SAMSUNG CSC

Zaterdagochtend was het tijd voor Toby’s eerste keer naar de puppycursus. Hij vond het heel spannend (hij was niet de enige haha). Hij is met zijn tien weken het jongste pupje van de groep, maar dat was niet te merken. Hij kan heel goed meekomen. Toby deed het super goed. Ik voelde mij echt zo’n trotste moeder.12289700_912493182137762_8314911247426649265_n

Zaterdagavond heb ik ook zelfs datenight gehad met Niels. Zo noemen wij dat altijd. Wij zijn uit eten geweest in ons favo restaurant. Lekker dichtbij, heerlijk eten en weinig rumoer. Ik kan niet goed tegen drukte, te veel prikkels. Shabu Shabu was vroeger onze favoriet, maar die moet ik echt vermijden. Zet mij maar tussen de rustige ouderen. Daar zit ik beter op mijn plek.Zoekresultaten van week 46

Dit was mijn weekje. Hoe zag die van jou eruit?

xx anke

Geef een reactie

