Gezondheid·Persoonlijk

Mijn bedelarmband

Laat ik eens wat vertellen over waar ik ontzettend veel steun uit haal, mijn bedelarmband. Ik heb hem gekocht toen ik begon met de behandelingen bij Mecebi (Bioresonantie). Dat is nu ongeveer een jaar geleden. Mijn behandeltraject is opgedeeld in acht stappen. Mijn idee was om bij elke stap een bedeltje te kopen. Zo heb ik iets concreets waarmee ik mijn vooruitgang kan zien. De armband zag er eerst een beetje zielig uit. Ik had nauwelijks bedels. Dat gaf ook aan dat ik nog een lange weg te gaan had. Steeds hield ik mezelf voor dat als ik acht bedels zou hebben ik klaar zou zijn met de behandelingen en niet meer ziek zou zijn. Acht bedels aan mijn armband, acht stappen voltooid.

Ik zit nu in stap zeven, dus je zou verwachten dat ik zes bedels zou hebben. Maar het is een beetje anders gelopen. Ik heb er veertien!! Hoe kan dat dan, vraag je jezelf misschien af? Het is gelukkig niet zo dat er opeens meer stappen zijn in het behandeltraject. Dat zou niet best zijn. Nee, de armband is veel meer geworden dan alleen het bijhouden van de stappen. Het is nu een manier geworden voor mijn familie en vrienden om hun steun aan mij te laten zien. Je weet dat ze je steunen, je voelt hun steun, maar nu heb ik zelfs iets tastbaars waar ik naar kan kijken. Altijd als ik me somber voel dan kijk ik naar mijn armband. En dat helpt me enorm!

Het begon met mijn vriend. Ik had รฉรฉn bedeltje en dat zag er zo sneu uit. Hij wilde graag een bedel erbij kopen om mij te steunen. Daarna stond opeens mijn beste vriendin met een Pandora doosje op de stoep. Toen kochten mijn ouders het bedeltje voor stap twee. Mijn zussen en hun vriendjes de bedels voor stap drie en vijf. En verder kreeg ik van mijn studievriendinnen, oud huisgenootjes, schoonouders en schoonbroertje, tante en oom ook een bedeltje om mij te steunen. Ik had het echt niet verwacht en ben er super blij mee. Deย bedel voor stap 7 krijg ik van mijn oma. Ik kan niet wachten totdat die eraan hangt!

Mijn bedelarmband is dus heel erg belangrijk voor mij. Het helpt mij om vol te houden en door te zetten. Ook op de slechte dagen. Ik doe hem echt nooit meer af! ๐Ÿ™‚

P1100230xx anke

Een gedachte over “Mijn bedelarmband

Geef een reactie

