avondeten·vegetarisch

Groentelasagne met pijnboompitten

Ik eet twee keer in de week vegetarisch. Eerst vond ik dat heel erg lastig, want ik hou echt van een stukje vlees. Een echte vleeseter dus. Nu merk ik dat ik vlees steeds minder mis. De vegetarische gerechten die ik maak zijn altijd super lekker. Het is gezond om niet elke dag vlees te eten. Probeer het te beperken tot drie ร  vier keer in de week. Minder vlees eten is makkelijker dan je denkt. Dit recept is voor een vegetarische groentelasagne en het is echt het proberen waard. Het is lekker, gezond en het vult goed.

[amd-zlrecipe-recipe:9]SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

xx anke

Geef een reactie

