avondeten·Recepten·Vis

Zalmwraps met avocado

Heb je niet veel tijd om te koken? Dan is dit het ideale recept. Je bent namelijk nog geen tien minuten kwijt. Deze wraps zijn erg gezond, want ze bevatten zalm en avocado. Het eten hiervan heeft heel veel gezondheidsvoordelen. Wie zegt dat gezond eten niet snel klaar kan zijn?

Ik ben uitgegaan van 2 wraps persoon. Voor sommige is dit misschien een te kleine portie. Ik eet er zelf vaak 3, want ik ben echt een grote eter. Ik eet meer dan een normale portie, altijd al gedaan. Ik ben maar een klein meisje, maar ik heb de eetlust van een grote, dikke kerel ;-).

[amd-zlrecipe-recipe:8]
xx anke

Geef een reactie

