avondeten·Recepten·vegetarisch

Mexicaans gevulde paprika’s met quinoa

Ik eet graag gevulde paprika’s en dit recept is één van mijn favorieten. Het is makkelijk te maken en het ziet er leuk en kleurrijk uit. Ik vind het altijd weer een feestje om dit te eten. Bij mij thuis zijn ze groot fan van dit gerecht. Zelfs mijn vader die eigenlijk altijd een stuk vlees moet hebben bij het avondeten. Dit recept is vegetarisch, maar wil je er toch graag vlees bij dan kan je gemakkelijk van gehakt toevoegen aan het mengsel. Er zit trouwens wel veel knoflook in dit gerecht, dus niet eten voor een date ;-).

[amd-zlrecipe-recipe:4]

P1100011

xx anke 2

Geef een reactie

