avondeten·Recepten·Vis

Zalmovenschotel met zoete aardappel en sperziebonen

Ik eet altijd twee keer per week vis. Ik vind dat echt geen straf, want ik vind vis heel erg lekker. Ik ben gek op zalm, makreel, paling en garnalen. Niet alle vissoorten komen er bij mij in. Haring vind ik echt om van de gruwelen. Deze zalmschotel met zoete aardappel en sperziebonen is met mijn favoriete vis, namelijk zalm. Zalm bevat veel omega 3 vetzuren en is een bron van vitamine D. Heel erg gezond dus!

[amd-zlrecipe-recipe:1]

Zalmovenschotel met zoete aardappel en sperziebonen

Geef een reactie

